Anasayfa » , » Şans Oku Gold Üyelik İptali

Şans Oku Gold Üyelik İptali

25 Mayıs 2013 Cumartesi | 11:22


Değerli takipçilerimiz sitemizde yayınladığımız sansoku.com'a ait olan şans oku jetta çekilişinin bizimle bir alakası yoktur. Şans oku çekilişine katılıp gold üye olanlardan her hafta 7.50 TL kesilmektedir. Siz bir müdahalede bulunmadıkça her hafta 7.5 TLkesilmeye devam eder.

Şans oku gold üyeliğinizi iptal etmek için yapmanız gereken 
Gold üyeliğinizi iptal etmek için IPTAL yazarak 7979’a göndermeniz yeterlidir. Bu durumda mevcut Gold Üyeliğiniz tekrar yenilenmeyecektir. Ancak
Kampanyaların e-postanıza gelmesini istiyorsanız tıklayınız. E-postanıza gönderilen mesajı onaylayınız.





13 yorum:

  1. eyvallah çok saol kardeşim.. ulan üyelik koşullarını okumadan üye oldum 7.5 tl gitti sakın siz böyle hataya düşmeyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kazantakip.com/2013/05/sans-oku-gold-uyelik-iptali.html

      Sil
    2. Ben iptal edemiyorum yardımcı olur musun?

      Sil
  2. Bana geri dönmediler ne olacak

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah saol ulan 7.5 tl gitti bi daha da olmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haysiyetsizler 3 aya yakın bi zamandır benden para çekiyolar telefonları sürekli eşgul bu dolandırıcılıktır savcılar illaki suç duyurusu mu bekliyolar nereye başvurdumsa sonuç alamadım umarım bu defa sonuç alırım yoksa şikayette bulunacağım

      Sil
  4. Bir defaya mahsus diye gelen mesaja evet dedim, her hafta 7.5 tl mi alıyorlar. iptal yazıp 7979 a gönderdim. üyeliğiniz iptal edildi diye yanıt gelmesine rağmen, arada iki hafta geçti yine 7.5 tl aldılar. Bu nasıl bir iştir. şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  5. Bana verdikleri üyelik şifresi ile giriş bile yapamadım bu dümeni tamamen üçkağıt üzerine kurmuşlar 2 ayda toplam 200 tl. mi yediler. HARAM OLSUN ZEHİR ZIKKIM OLSUN ALDIKLARI BÜTÜN PARALAR...

    YanıtlaSil
  6. değerli arkadaşlar şansoku cekilişine bende katıldım. gelen telefon mesajında her hatfa otomatik olarak kaydınız devam eder ve sizden 7.5 lt kesilir ibaresine yer verilmememktedir.. bizlerde bidefaya mahsus sanarak onaylıyoruz fakat sürekli kesinti yapılıyor...bu acıkca bir soygun ve sahtekarlıktır bende kesildikten kac defa müracat etmeme ragmen devam etti bugün 20.08.2013 tarihinde bile kesildi...verilen numaralar meşkul kullanmakta olduğumuz csm operatörlerinin müşteri hizmetlerinede başvurmama ragmen kesildi... haksız kazanç elede ediliyor ve buna maruz kalıyoruz.. bu sayfaları kopyalayın şikayetleri alın ve ltfn savcılığa gidin ilk zamanlarda...her hafta 7.5 kesilecek ibaraesi yoktu şimdi sayfaya yazmışlar..zaten katılım olduğunda şifreler yollandığındada böyle bir bilgi yok eminimki bu yazılardan sonra var gibi düzenleme yapcaklardır ALLAH belalarını verecektir... kul hakkına ahirette öderler benim iki elim yakalarında olsun inşaallah....şimdi sizlere şansoku MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN NUMARASINIDA YAZCAM LÜTFEN AYARIP KATILIMLARINI İPTAL ETTİRMEK İSTEYENLER ULAŞSINLAR KONUŞMALARINIZIDA KAYIT EDİN...VE BUGÜN SAYFALARINDAKİ YENİ BİR PAYLAŞIM VARDI ONUDA KOPYALADIM SİZE ATCAM.... BUDA İŞİN KAMUFLESİ NEDE OLSA SON HAFTA... Volkswagen Jetta sahibi olmak için tek yapmanız gereken şansoku sitesinde gold üyelik başlatmak. Üyelik başlattığınız takdirde üyeliğinizin devam ettiği her hafta 1 tane daha çekiliş kazanırsınız buda kazanma şansınızı bir miktar daha arttırır.Gold üyelik size markaların indirim ve kampanyaları hakkında sms ve e-posta ile bilgi verir.

    Dikkat Sansoku.com haftalık üyelik ücreti 7.5 TL'dir ve bakiyenizden otomatik olarak düşmektedir.

    Firma: Şansoku
    Kategoriler: Web Fırsatları, Çekilişler
    Son Katılım Tarihi: 15 Ağustos 2013
    Sonuç Açıklama Tarihi: 26 Ağustos 2013

    YanıtlaSil
  7. http://www.kazantakip.com/2013/05/sans-oku-gold-uyelik-iptali.html

    YanıtlaSil
  8. TURKCELL MÜŞTERİHİZMETLERİNİ ARAYINIZ MOBİL ÖDEMEYİ İPTAL ETTİRİNİZ.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar bağlı olduğunuz telefon operatörünü arayın ve mobil ödeme seçeneğinizi kapattırın böylece şansoku dolandırıcıları isteğiniz dışında sizden ödeme alamayacaktır.Ben bu şekilde kurtuldum.

    YanıtlaSil
  10. Bu Adamlardan kurtulmanın tek yolu Mobil ödemeyi hemen kapatınız
    işte ozaman sizden para cekemiyorlar

    YanıtlaSil